Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

1 vecka gammal


Om ca 1 1/2 timme fyller liten en vecka. Redan. Ikväll har han varit maratonvaken och bara kollat med sina vackra ögon på allt runt omkring. Undrar vad som försigår i det lilla huvudet.
Idag har vi varit en sväng på stan, ensamma. Bara jag och liten. Var på apoteket och köpte lite nödvändiga saker och sedan körde vi upp till shell och hämtade ut ett paket. Känns bra att ha klarat av en liten runda bara han och jag. Egentligen får jag inte bära tungt men jag definerar inte bilbarnstolen plus skrutten som tungt.
Natten till idag gick bra, men han är ett riktigt matvrak, varannan timme ska det ätas. Bara han mår bra, så gör jag vad som helst. Nu har vi precis ätit paj och snart ska jag lägga mig. Låg förresten på mage innan idag, åh, det har varit efterlängtat!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback