Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

i afton dans


Pratade med min doktorn innan, vilket känns ganska bra men tycker att det är jobbigt med så många olika människor som blandar sig i  mitt och bebis välmående, man vet som sagt int vem man ska kontakta när det väl är något.
Det vi kom fram till var iaf att jag ska kontrollera att jag inte har mycket ketoner i urinet och om jag får det så ska jag åka in till akuten så får de lägga in mig. Hemska tanke. Hade iaf i princip ingenting innan, villket känns skönt, Blodsockret har varit ok under dagen men jag mår inge bra..
jag är dessutom sååå sugen på apelsinsoppa (farmor gjorde ofta det när vi var små) men tror inte jag vågar äta något sådant med tanke på blodsockret, dessutom vet jag inte hur man gör det... Får kanske göra en kopp apelsinte eller annat te istället...

 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback