Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Måndag


Måndag morgon och det känns som om min förkylning bara blivit värre. Blodsockervärdena är oerhört jobbiga och går från högt till lågt och tvärtom hela tiden. Ett riktigt berg och dalbaneblodsocker. Kanske får bli en runda till läkaren, känns bara som om så många läkare är inblandade i mig och mitt barns välmående just nu så jag vet inte vem jag ska ringa först... Min diabetesläkare ska visserligen ändå ringa mig idag så jag kan kanske vänta och se vad han säger.. Men det är jobbigt och jag blir orolig för vår skatt.

Idag är jag för övrigt inte det minsta nedstämd för att det regnar, snarare tvärtom. Ska lägga mig på soffan nu och stanna där..


Härliga vårbilder från trädgården, tagna i helgen...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback