Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nästa vecka kommer bebis!!!


Har varit inne på forlossningen för kontroll. Allt ser fortfarande bra ut, men trots det bestämdes att det blir igångsättning på måndag. Snacka om att bli nervös.. Nästa vecka blir vi alltså föräldrar, Känns overkligt. Just nu hoppas jag dock innerligt att det sätter igång av sig själv i helgen. Det känns rejält konstigt att veta att det blir nästa vecka, samtidigt är jag nöjd med beslutet. Nu ska jag bara ladda de sista dagarna (förutom på söndag då det är voltigetävling i Ahla, kan man ju inte missa) Dessutom fick jag tabletter vid namn tavegyl mot klådan, så nu ska jag nog kunna sova lite bättre kommande nätter. Nu ska jag vila på soffan, blev ju som sagt inte mycket sömn inatt!






Monica
05 May, kl. 15:42 | Blogg;

Lycka till nu!!! Allt kommer att gå jättebra!! Vi ser fram emot ett besök på kören ;) Kramar

Jenny
05 May, kl. 20:10 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Gud va spännade. Njut nu de sista dagarna av varandra. Snart är ni inte 2 utan 3 ;) De bästa som finns! Massa lycka till kramar Jenny

Johanna
05 May, kl. 20:38 | Blogg;

Ojojoj!!! Så mysigt!! :) Tänk så spännande att få veta detta.... Åhhh... Ni kommer att få en sån fin liten skrutt!! Kram

Jenny P
05 May, kl. 08:20 | Blogg;

mmmm spännande! Nu är det nära... Bebismys är det bästa som finns <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback