Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

På förlossningen/kvinnokliniken


Allting såg bra ut idag med. Jag väntar dock en bjässe! 3.7 kilo beräknades liten väga idag(dvs +700 g på 2 veckor), sluta nu växa eller kom ut snart, jag vill inte föda ett karelin-barn... Allt såg bra ut på CTG med. jag hade dock fått lite högre blodtryck, 150/90 mätte apparaten och manuellt 145/85, men det verkade inte vara någon fara.
Ska in på fredag igen och se så att allt fortsätter vara bra!

Å, japp, jag är precis lika trött som jag ser ut...






Anonym
05 May, kl. 16:25 | Blogg; http://malhin.pointblogg.se

Nu är det nära... =)

Lycka till och hoppas du snart får snusa på bebisen...

liselotte
05 May, kl. 18:54 | Blogg;

Stefan vägde 4230kg,inte långt efter! De e stora bebisar! Kramis.

Jenny P
05 May, kl. 11:45 | Blogg;

Hej! snart har du liten i famnen, min Moa vägde hela 4750 så det får du svårt att slå haha Hoppas allt går bra och passa på att vila så mkt du kan kram

Johanna
05 May, kl. 20:28 | Blogg;

Och Noomi vägde 4575 så det ska nog vara lugnt för dig vännen!! Jättemycket lycka till än en gång!! Tänker på er hela tiden!!!!!!!!! KRAM!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback