Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Piccolo OCH Båstad


Ikväll har vi varit i Halmstad och ätit på Piccolo. Åt en oxfilépasta med smak av tryffel, congac, parmesan och persilja.. typ. Riktigt gott, och väldigt mättande. Lite bäl mättande för min fulla mage då jag knappt fick i mig hälften. Hade funderaingar på att beställa förrätt men är ytterst tacksam för att jag inte gjorde det. Tyvärr var servitören onödigt otrevligt vilket drar ner betyget rejält. Han var väldigt tyken vilket jag inte tycker passar i ett serviceyrke... fy! Så nej, han fick inte någon dricks.

Sedan flängde vi till Båstad och köpte en varsin glass på torget. Åkte ner till hamnen och njöt av både glass och utsikt..


Jag älskar svanar!¨

Suddig bild, Älskling behöver en fotokurs..

Nu blir det sängen. Näst sista natten hemma...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback