Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Promenad genom stan


Sorry för att jag är så kass på att uppdatera. Får skylla på att liten tar all min tid och när jag väl satt mig för att skriva ett litet inlägg om kvällarna så har bloggen krånglat.
Vi har varit duktiga och promenerat mycket de senaste dagarna, i söndags tog vi en ny runda, som var ganska lång och självklart började det regna när vi var som längst hemifrån. Men det var bara att slänga på regnskyddet på vagnen och traska vidare, lite regn har ingen dött av!

Igår gick vi ner till stan, kollade lite kläder och handlade mat. Jag tycker verkligen vi bor perfekt här, mitt på landet och så nära in till "stan" att det bara tar 15-20 minyter att gå in. Underbart, Det är bara den stora vägen som stör mig, men vi får väl se om det blir ändring på det nu när det ska byggas cykelbana!

Jag och liten i vagnen på väg hem från stan
  
vink vink säger Benjamin, ser dock lite missnöjd ut!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback