Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snart är jag mamma...


Nu börjar jag bli ganska nervös kan jag meddela. Väskan står packad i hallen och allt är förberett för bebis ankomst. Men visst känns det lite läskigt. Någon gång i nästa vecka är jag mamma. Älskling blir pappa. Vi blir mor och far. Föräldrar.
Hoppas att det nu går någorlunda fort, enligt läkaren kan det ta upp till 3 dagar innan det händer något. Jag har därför köpt en korsordstidning. Yatzyt är nedpackat. Datorn ska packas ner. Vi ska fördriva tiden.
Först hoppas jag kunna sova inatt, men det blir troligtvis bara en massa snurrande och småsnarkande.
Jag hoppas ni håller en tumme för oss. För att allt ska gå bra. För att vi någon gång i slutet av nästa vecka får komma hem och lära känna det nya livet. Lära känna vårt barn. Lära känna oss själva i våra nya roller.
Sov gott, så hörs vi snart igen...






Emma K
05 May, kl. 22:46 | Blogg;

Hej! Stort lycka till, ni kommer klara det galant! Ser fram emot lite bäbisbilder på bloggen inom en snar framtid:)

Jenny
05 May, kl. 08:59 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Massor av lyckokramar till er! Snart har du din bebis hos dig ;) Kramar

Malhin
05 May, kl. 09:15 | Blogg; http://malhin.pointblogg.se

Lycka till vännen =)

Min igångsättning tog bara 4 timmar så det kan gå snabbt också!



Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback