Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tråkiga förkylning...


Men segdragna förkylning vill inte ge med sig.. jag hostar och snyter mig och är bara sååå trött på det. Det kliar så i mina öron och i halsen. Just nu dricker jag varmt te för att det river lite gott i halsen. Funderar på knäckebröd till frukost, och inte tugga det så väl.. kanske kan hjälpa, troligtvis inte.
Sen har jag fått en fruktansvärd klåda. Hela jag kliar! Jag har rivit sönder mig precis överallt, magen, armarna, benen, fötterna, hårbottnen.. you name it!

Jag var och lånade lite böcker och filmer på biblioteket igår, så jag tänkte äta lite frukost och sedan kolla film.. Lånade bla "Låte den rätte komma in" men är fundersam om jag vågar se på den. Jag är ju löjligt feg vad det gäller filmer..
Nu ska jag göra lite havregrynsgröt...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback