Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbara du!

Jag vaknade helt chockad imorse klockan 6, det kändes som om jag sovit hur länge som helst. Under hela kvällen igår ville lilla älsklingen äte ungefär en gång i timmen och jag gjorde mig mentalt förberedd på en lång natt med mycket amning.. Men så blev alltså inte fallet, jag ammade honom uppe i sängen vid tolv, vid tre åt han igen, fast då sov jag nästan under hela tiden och sedan inte förräns vid sex. Oj så utvilad man kan bli! Andreas hade fått sova hela natten och var även han helt chockad.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Somnade om efter ett par matningar under morgonen och sov till 10, sedan har vi promenixat och just nu väntar vi på BVC som kommer på hembesök om ca en halvtimme.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback