Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Det går bättre och bättre...

... med den här sömnen. Inatt har den varit bättre än på länge. fast jag är fortfarande trött, men som man säger, rom byggdes inte på en dag, och så återställdes inte min energinivå på en bra natt heller.
Han somnade vid nio igårkväll och vaknade sedan vid halv 2 ungefär. Inte helt illa. Sedan somnade han om efter mat och sov till halv 6. helt underbart! Får fortsätta att prega i honom mat mellan amningsstunderna i fortsättningen med.

Idag MÅSTE jag ta tag i det här med vaccinering. Jag har velat fram och tillbaka lääänge men har nog bestämt mig. Eller det har jag egentligen inte men jag tänker ta den ändå. Men jag pallar INTE stå i nån kö och sånt där. Men nu var det ju även fritt fram för småbarn att vaccinera sig med, såå.. HJÄLP! ska jag vaccinera benjamin? Det är kanske lika bra. Kommer ju ALDRIG förlåta mig om det händer honom någonting. Fast jag tror nog inte att det är så farligt ändå. Åhh... jobbigt det här!!

Nu sover lilleman sin förmiddagsnap och jag dricker te, chaite. Helt fantastiskt gott. Ska nog bege mig till en teaffär och köpa julte.
Med tanke på julen så kanske man ska slå till med ett litet glöggkalas sådär en eftermiddag. Sen kommer nyårsafton, åh... inget jag ser fram emot alls. Någon som vill fira med mig i all stillsamhet?! Shit, va jag har blivit tråkig.
Nää nu pladdrar jag bara, dags att göra nån nytta istället.

Ha en underbar måndag och glöm inte att du är värdefull!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback