Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Spelkväll hos far


Igår var vi på spelkväll hos pappa och Nettan. Vi åt fläskfilé, pressad potatis och gooood sås! Mat som tyvärr krashar min mage :(  Men gott var det! Mums!
Sedan spelade vi ett spel som hette något i stil med kampen mellan man och kvinna, ett roligt spel, fast det känndes som om frågorna var gjorde på 50 talet..


Pappa och Nettan

jag, lilleman och anna

finaste lillebror och finaste mannen

Min älskade plutt tog sig en kort tupplur men vägrade sedan somna förrän vi åkte hem vid tolv.. nattsuddare där!


Älskade familj!

Idag har vi varit i Halmstad en sväng, i jakt på badrumsmöbler och kakel. Det gick faktiskt ganska bra. Vi har hittat badrumsmöbler från dansani som föll oss båda (!!!) i smaken och även ett kakel som vi gillade. Hoppas allt fortsätter såhär. Köket var vi inne och färdigställde i torsdags och betalade handpenning på. Det kommer bli kanonsnyggt!

Jag, Boss och lilleman har varit ute på en rask promenix innan mörkret föll och nu sover lilleman gott i sin vagn som står ute på altanen. natten sömn har varit liiite bättre och dessutom fick jag sovmorgon till halv 10 imorse, lycka!
Nu ska jag plocka iordning lite, tända ljus och njuta av kvällen..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback