Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tisdag


Idag har vi haft Tilda på besök. Allra bästaste Tilda. mysigt. Hon kan hon. tog med sig eget kaffe eftersom det vi har hemma är minst 6 månader gammalt. Minst. Men mysigt hade vi den lilla stunden, med kaffe och allt. Sedan har vi hängt lite på öppna förskolan, lilleman och jag. Och slutligen har vi varit på Gränsbygden för att få pris på vitvaror. Spännande det där. de var ungefär 8 000 billigare än Elgiganten.

Nu sover mitt älskade barn tungt i sin säng. Älsklingen sitter nere i soffan och jag tror faktiskt jag ska göra honom sällskap!

sötaste plutten!





Tilda
11 November, kl. 23:16 | Blogg;

Åhh vad jag känner mig hedrad och glad att jag får vara med i din blogg. var en hel mysig dag, inte mig emot att ha med det man dricker!:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback