Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dunderklumpen


Ligger i soffan och myser med lilleman och kollar på Dunderklumpen! Jag älskar barnfilmer! Men visst är det en helt underbar film. Jag bara älskar Beppe Wolgers, han är min stora idol.. Och vilka underbara karaktärer sen. mmm... kärlek!

Efter lunch ska jag bege mig hem till Sara och de underbara kidsen. Vi ska rita kök. Alltid spännande på en onsdag. Sen blir det stallet, skulle egentligen inte det idag, men mamma är sjuk så jag får upp och rida iaf =)
har ju normalt sett träning på onsdagar, men inte idag dock. Ska ha träningsläger torsdag - lördag med Gero Meyer från Tyskland. Ska bli kul och förhoppningsvis riktigt lärorikt för tjejerna.
Nähä, nu somnar lilleman, ska också ta mig en nap tror jag. En knasig natt bakom mig... igen.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback