Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag


Fredag idag, om det nu skulle vara någon skillnad mot tisdag eller söndag.. Ja det är ju faktsikt det. Man vet om att älsklingen kommer hem oich inte ska jobba på ett par dagar, det blir fredagsmyyys helt enkelt. Och så vet man att söndagen närmar sig. Med babysim. Jag gillar att ha något att se fram emot. Vem gör inte det. Fast fakstiskt gillar jag att ha en massa saker att se bakåt åt. Att minnas. Vackra dagar och oförglömliga stunder. Men även hårda tider och ledsna dagar. För det är ju de som gör att det vackra blir vackrare och det glada gladare. Livets upp och nedgångar. Livets årstider, mörka dagar, kalla nätter och regniga veckor. Många gånger tjatar man om att man skulle bo i ett varmare land, men skulle man då uppskatta våren när den knappt märks? Jag är nöjd som det är. Jag finner mig i detta och ser ljusglimtar även i de mörkaste av stunder. För jag vet att de är det mörka som gör det ljusa ljusare. Hur konstigt det än må vara så har även hösten sin charm..







Anonym
10 October, kl. 14:56 | Blogg;

jag älskar hösten!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback