Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Redan bättre?


Förhoppningsvis var det ett snabbt övergående tillstånd lilleman hade. Han har under senare delen av dagen varit mycket piggare och verkar inte alls så "påvägattblisjuk" Visst har han varit lite gnällig men vem är inte det efter en sån natt?
Vi somnade en stund på soffan i eftermiddags och det gjorde definitivt att jag orkade med denna dag, lilleman sov i nästan två timmar i min famn, och tillslut hittade jag en position som gjorde att jag kunde slappna av och slumra lite jag med.

Ikväll har jag även varit i stallet, haft träning med Chico och laget. Han sköter sig ganska bra faktiskt. Gjorde lite två-kür idag med. kanon. Han måste bara jobba upp kondisen, han orkar ju ingenting, stackarn...

Jag är sååå sugen på godis idag, helst av allt choklad, men har inget hemma och har ingen ork att ge mig iväg, kanske lika bra det. Ganska häftigt att kroppen blir sugen på "energi" efter en natt med lite sömn. Får bli en kopp te nu istället.. och greys. Lilleman sover nu och jag hoppas han sover en bra stund till.

Mmm... lite milka choklad nu hade inte varit fel!!!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback