Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vad ville du?



Inatt, eller kanske rättare sagt igårkväll, vid halv tolv, vaknade lilleman och ville ha mat, som han självklart fick. En stund senare, lägger jag tillbaka honom i sängen och strax därefter hörs ett rejält bank! Som om någon bankar på huset en gång. Jag blir såklart ganska rädd och frågar älsklingen vad det var som lät och varför inte hunden reagerat?! Efter ett par minuter hörs hur någon kör ut på vägen och gasar på (vilket händer minst en gång varje natt pga konstig ny granne) Men vi hör inget mer och somnar om tillslut..

Men något var det? För någon har ansträngt sig att köra in på granntomten och backa ut i åkern, bakom äppelträdet (för att inte synas från vägen kanske?) Sen har någon annan gått på vår tomt, tagit en tung järnstege och ställt emot väggen, precis jämte vårt sovrumsfönster...

Jag är arg, rädd och oerhört ledsen. Ledsen över att jag inte kan känna mig trygg i mitt eget hem!
Hoppas detta får en vettig förklaring snart, hur ska jag annars kunna sova tryggt inatt?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback