Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

090919


halli hallå!

Hoppas att du har vaknat till en lika härlig dag som vi! Solen skiner och jag ska snart ut och njuta av den. Lilleman har precis somnat i vagnen och jag ska passa på att duscha innan han vaknar igen. Ikväll ska vi fira älskade syster yster som fyllde år i måndags, så jag tänkte köra ut dit såsmåningom och hjälpa till och förbereda mat eller nåt liknande. Älsklingen håller på och fixar och donar här utanför så jag får ta och hitta på något jag med. En långpromenad i solen hade ju inte heller varit fel. Får se vad det blir.

Igårkväll var jag ute och red på "vildhästen" egentligen är han ju så långt ifrån vildhäst som man kan bli, men igår var han helt galen. Han hade tydligen glömt hur man skrittar. gamle gubben min.. det var i vilket fall en härlig tur och vi hoppas på fler härliga höstdagar så vi kan rida ut i skogen många gånger till.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan lilleskrutten vaknar.

Hoppas du får en underbar lördag!

Nybadad myspojke!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback