Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hoppas ni röstar!


Jag hoppas du röstat på Mariette ikväll.. du som läst min blogg länge vet väl om att jag är ett stort fan av denna underbara tjej och att jag tidigare tipsat om henne. Nu ÄNTLIGEN får hela svenska folket ta del av hennes utstrålning och underbara röst! Hoppas du gett henne din röst ikväll, det har vi!

För er som inte lyssnat så mycket på Mariette så kommer här en helt fantastiskt fin låt med henne..

heja heja heja!


benji hejar på i sin sverigepyjamas...

Nu sover båda mina älsklingar och det är dags för mig att göra dem sällskap, imorgon ska vi till malmö och det blir en lååång dag så det är bäst att vara utvilad!
Godnatt!







Malin
09 September, kl. 23:17 | Blogg;

Åh, ja! Jag har då allt röstat och det gick ju bra :) Ses imorgon syster.

Markus
09 September, kl. 11:41 | Blogg;

Du klär dig i landslagspyjamas Benjamin! Hoppas få se dig i en äkta sån om några år =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback