Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

När ska det ta slut?


Hur länge ska man egentligen behöva vara så här dödstrött? När man nästan somnar sittandes på hästen är det inte kul längre. Det är väl bara att inse att verkligheten nu hunnit ikapp och sviterna av ryckig nattsömn kommer. Bara att inse, såhär är det att vara småbarnsförälder. Underbart, trots allt. men lite sömn hade inte varit fel. Jag längtar tills den dagen då lilleman inte vaknar var tredje timme på natten för att han ska ha mat. Jag vill ut och göra mer saker, träffa mer folk, men just nu är orken inte där..

Igår hade vi en trevlig dag. Babysimmet var underbart och lilleman verkade gilla det jättemycket, han plaskade allt va han kunde.. Efter det somnade han som en stock, fick väcka och mata honom och sedan for vi till Halmstad och gick på travet. Blev bjudna på middag och hade en trevlig dag trots noll vinster!
Tyvärr har jag tappat bort min kamera (sånt gör inte jag, typiskt...) så några bilder har det inte blivit.

Nu ska jag gå ner och lägga mig på soffan och ta en powernap!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback