Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

äntligen bättre

Mår bättre idag, tack och lov, ush, man är så liten på jorden när man mår så dåligt som jag gjorde igår.. Har fått sova ganska många timmar inatt, men min kropp protesterar av att behöva ligga stilla så mycket, höfterna och ryggen tar kål på mig.. Och min "lilla" näsa, aj så ont den gör!

Hoppas det var något jag ätit så att Benjamin och andreas slipper det här, benjamin har varit krasslig så det räcker nu tycker jag.

Tur i oturen så är inte huset klart för inflyttning denna helg som vi från början hoppats och blivit lovade.. Rörmokaren har tydlgen något hjärtfel och ligger på sjukhus, stackaren, så vi fick leta reda på någon annan som kunde koppla ihop det sista och han kommer inte förrän på måndag. Så förhoppningsvis och kanske i nästa vecka.

Nu ska jag kolla på gamla så ska det låta avsnitt..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback