Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Pizza!

Ikväll har vi gjort pizza. Jag är inget vidare fan av pizza (pizzahut och pizza på en solig terass på solsemestern fungerar dock helt ok) Vi fick en pizzamaker av mamma i typ julklapp för en massa år sedan och den är faktiskt riktigt bra, pizzan bli GOD och bottnen blir knaprig och fin, så ja... det var faktiskt ganska gott med pizza idag. Egentligen skulle vi ätit det i söndags men jag mådde bara skit just då så jag åt fruktsallad och andreas beställde pizza från annabell, eller var det i lördags? Hm... sak samma. Ikväll blev det pizza för oss båda.
Var hos doktorn tiodigare idag, fick penicillin och hostmeducin. Nu ska jag bli frisk. bums!
Lämnade av lillskrutten hos sin farmor och åkte sedan hem och sov i 2 1/2 timme. Har verkligen världens bästa farmor och farfar som passar honom med största glädje, vet inte vem som är gladast, farmor, farfar eller benji?


Älsklingen briljerar med sina pizzatalanger

den blev rätt snygg om jag får säga det själv.. men det var ju inte jag som gjorde den ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback