Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Söndag

Fy bubblan va trist det är att inte må bra! Dessutom visar solen sina allra vackraste strålar och jag orkar knappt njuta av dem genom fönsterrutan. Låt mig bli frisk snabbt!!!

Trots denna hemska förkylning var jag i stallet 06.40 imorse för att förbereda inför dagens lokala voltigetävling på Caprifolen.. Med mycket piller i kroppen gick det ganska bra. Det var dock en mardröm att rida, efter två varv i trav var jag nära bristningsgränsen och jag trodde på allvar att hjärtat skulle hoppa ut ur bröstkorgen, men det gick, allt går om man bara vill.. Även Chico var ganska seg idag och så jäklarns nonchalant, men han gick ändå helt ok, nästa helg ska han gå super...

Om man kanske skulle gå å lägga sig nu? Lite panodil och rinexin så sover jag förhoppningsvis gott i några timmar iaf..


Hittar inte min kamerasladd, i brist på nya bilder fick det bli 2 bilder som är några veckor gamla..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback