Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nu kör vi!

Nä, nu tar vi ett ryck och bloggar igen. Ordentligt. Det händer ju massa spännande i livet just nu och jag älskade att blogga och kommer att älska det igen. Nu väntar vi på Benjamins lillasyskon som kommer till oss i februari.  Gick in i vecka 16 idag så snart väntas ultraljud och vi håller tummarna för att är som det ska. Så länge njute jag av en liten begynnande men snabbt växande mage och framförallt av underbara, underbara Benjamin som alltså ska bli storebror. Jag kan inte fatta det! Det händer även lite annat i livet, men det får vi ta en annan dag. Först får ni väl smälta nyheten. Som sagt, det händer mycket nu. Och jag ska försöka dela med mig av så mycket som möjligt...



Lillpyret i v 11+1






sanna
08 August, kl. 08:01 | Blogg; http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

grattis till lillpyret i magen :)

Jenny
08 August, kl. 19:36 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Massa grattis till dig vännen min! Kramar

Emma
08 August, kl. 19:44 | Blogg;

Åhhhh va roligt, grattis!! Och lägg inte av och blogga, du skriver så bra!! Kram Emma

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback