Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Slut?

Jag har inte bloggat på länge, länge, länge. Och jag har tappat lusten. Känner att jag inte har något att skriva om. Ingen som bryr sig om att kommentera. Fast egentligen startade jag ju inte denna blogg för att folk skulle kommentera. Det är framförallt en dagbok. En öppen dagbok. Och jag gillar att titta tillbaka och se vad jag gjorde för ett år sedan, jag kan minnas det jag inte skrev, det jag kände..

Kanske hittar jag tillbaka till blogglusten, kanske gör jag det inte. Jag älskade ju att blogga!

Hur det blir kan bara tiden utvisa. Nu ska jag lägga mig i sängen, pussa på min helt underbara, fantasiska son och sedan sova sött..





Marinettte
08 August, kl. 20:18 | Blogg;

Jag läser din blogg iaf.... Sötis

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback