Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Brrumma!

Idag har jag gått intro på ett ställe där jag ska vara och vikariera lite i höst, eller lite och lite, enligt alla lärare jag träffar verkar det bli en del. De har tydligen alltid någon i personalstyrkan som är sjuk. Inte mig emot. Jag gillar jobbet sjukt mycket redan! Det är iaf på en skola för autister eller elever med autistiska drag. Så oerhört intressant tycker jag.

I övrigt inte så mycket nytt. Har haft en lugn och trevlig helg. MIddag i goda vänners lag i lördags och myskväll med tacos i fredags. Har dock en son som blivit helt GALEN i dammsugaren. I lördags morse vaknade han innan fem, flög upp ur sängen, ut i hallen där slangen låg (vi har centraldammsugare) och säger brumma, brumma! Tur att pappa dammsugar ofta så Benji kan sitta på hans axlar och säga brumma!








sanna
08 August, kl. 10:15 | Blogg; http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

haha underbart :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback