Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En bra dag

Har haft en riktigt bra dag idag, skönt att starta veckan positivt! Benjamin har sovit superdåligt inatt och har inte han hållt oss vakna har lillpyret i magen sparkat så att jag inte kunnat sova.

Var hos diabetessköterskan halv 8 imorse och sedan på tillväxt ultraljud kvart i 10. Däremellan passade vi på att njuta av en hotellfrukost på First Hotel Mårtenson, alltid gott att få frossa lite! Lillpyret såg ut att ha det kanonfint i magen, allt var som det skulle och den uppskattade vikten låg på 70 g mindre än genomsnittet, skönt!

Skulle göra min sista uppgift i Svenska C på eftermiddagen, ett tal som jag skulle hålla för min lärare på telefon. Jag hade skissat en del på talet sedan tidigare men fick helt plötsligt för mig att byta ämne, så på mindre än 2 timmar skrev jag ihop ett nytt tal som jag fick full pott på. Håller tummarna för att jag fick ett bra resultat på slutprovet så att betyget blir som jag vill.


Andreas är såååå bra på att ta kort!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback