Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jodåsåatt.. ehh..

En lång dag med både ljuspunkter och mörka stunder går mot sitt slut. Har kommit fram till att jag är varannan fredags deppig. Troligtvis för att älsklingen jobbar HEEELA helgen lång och jag inte tar mig för något alls utan sitter här i min ensamhet, kan ju visserligen inte göra sååå mycket när lilleman ligger och sover men ändå. Kanske för att jag känner mig ensam. Säkerligen för att jag saknar min älskling.

Har skrivit slutprov i spanska idag, nu är jag så gott som klar. Om jag nöjer mig alltså, men det är ju det där. Att vara nöjd. Jag är inge bra på det ibland, inte när det gäller mina egna prestationer. Sedan har jag även jobbat några timmar. Och dagens bästa, lussefrukost på Benjamins förskola. Underbara älskade unge. Finast i hela världen.



Helt plötsligt ser jag inte längre mina fötter...


En rund kalaskula helt enkelt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback