Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Julstämning



det är konstigt det där med julstämning... I mitten av november när den inte bör infinna sig är den som starkast och nu när den bör vara som starkast vill den inte riktigt infinna sig. I år skyller jag på att mina förberedelser blivit undanskuffade av allt jäktigt plugg. Och nu är det så mycket jag VILL men inte hinner. Jag vet att man inte måste. Men jag ÄLSKAR julen och vill ha det så juligt man bara kan. Jag tycker mig bland annat ha letat ÖVERALLT efter några trevliga gardiner till uterummet, men det går inge vidare.. Typiskt. Det hade blivit så fint och ombonat med lite gardiner..

Dessutom ade jag ju velat göra min väggmålning. Men den får helt enkelt bli ett projekt efter nyår.
Har i vilket fall bakat knäck idag, mumma! Men får nog göra en sats till för denna lär inte räcka till julafton.

Nu ska jag nog försöka krypa ner i sängen, tack och lov har säkringar och värmepumpar fungerat som det ska, tack vare att det blev lite trixat med elen idag. Men nä, sängen nu!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback