Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mammas älskade gullunge

Att man kan älska sitt barn så mycket var för mig inte riktigt klart. Visst jag vet vad stark kärlek innebär, eller jag trodde jag visste. Jag hade ju ingen aning. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle bli så oerhört knockad av känslorna för min egen son. Det är med lite oro jag skriver dessa ord. Jag vet att alla säger att det finns gott om plats i hjärtat för fler barn och det tror jag också på. Att hjärtat på något sätt expanderar. Men ändå är jag rädd för att mina starka känslor för Benjamin ska svalna när jag har en till att älska. Men jag får väl lite på andras ord. Det finns plats, hjärtat ordnar plats för alla!

Älskling med en alldeles nyfödd liten Benjamin, tack för att jag får ha er!


Jag är så tacksam för min fina familj och att vi har vår hälsa. Även om jag klagar på min diabetes ibland och annat som för stunden inte känns helt hundra, så är jag tacksam. Jag är frisk. Min son är frisk och min man är frisk. Vi mår bra och lever i kärlek. Tack!
Vill tipsa om en blogg, om en tjej som inte är så lyckligt lottad som vi. Jag kommer hjälpa henne mot sin dröm. Gör det du också om du vill och har möjlighet. Jag har det kanske inte bäst, vi är inte rika eller lever i överflöd, men vi ska heller inte klaga, det finns dem som kämpar så för saker vi tar för givet. Om jag kan vara med och hjälpa en sådan människa så är jag nöjd. Det får bli en julklapp till mig själv helt enkelt..





Emma
12 December, kl. 10:25 | Blogg;

Vilken historia, tårarna sprutade, får en verkligen att stanna upp och ta till vara på hur lyckligt lottad man faktiskt är.

Ha en riktigt underbar jul med din fina familj. Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback