Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snyggo!

benjamin tittade konstigt på mig imorse när jag kom ut från toaletten och hade en plastpåse på huvudet. Han tog sig själv på huvudet flera gånger och pekade på mig, ha ha. Undrar vad han tänkte?

Brukade sova med inpackning och plastpåse i håret förr men det prasslar så kring öronen och jag vill få ut så mycket som möjligt av de timmar jag får sova. Inatt vaknade jag vid fyra och trodde min urinblåsa skulle sprängas, men ville inte gå upp för då vaknar Benji och anser att det är morgon. I vilket fall, nu sitter jag med inpackning i håret och har gjort sen imorse. Nu drar jag snart mössan över och åker till stallet, sen ska det duschas ur!





Therese
12 December, kl. 20:07 | Blogg;

Ville igentligen kommentera inlägget under här, men de gick inte?

Men den ljusstaken har ja med letat efter.. Hitta du den på samma sida?

För ja hitta den inte där.

Maria
12 December, kl. 11:46 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Den måste ha tagit slut direkt, för som jag kan se finns den inte kvar. Maila dem och kolla om de får in den igen..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback