Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ensam

Jag har precis lagt Benjamin, som somnade så gott efter massa välling, saga och godnattsång, Andreas har åkt ut till Fredrik för att basta, dricka öl och kolla hockey. Jag har laddat upp med vin, chevreost, serranoskinka och sallad, ska snart fixa till det och sedan bara njuta. Jag har aldrig gillat att vara ensam hemma innan, speciellt inte en fredag eller lördag, men just nu tycker jag bara att det är skönt. Konstigt hur man kan ändras..

Har haft en riktigt trevlig dag idag, har varit på mellbystrandsgårdens öppna förskola, Benjamin satt som ett ljus och hade fullt upp med att kolla in alla de stora barnen som lekte som galningar. Sedan tillbringade vi ett par timmar hos Lina. Hon, jag och Caroline planerade lite inför kommande voltigesäsong, fikade och hade allmänt trevligt. På vägen hem blev det en sväng inom huset, det fixas och donas och blir riktigt bra, älskling och jesper är verkligen superduktiga.

Nu ska jag ta och fixa till min kvällsmat, honungsrosta lite valnötter, njuta av mitt vin och längta lite efter älskling..


Min älskade prins har lärt sig vinka, han blir såå glad när man vinkar till honom och vinkar glatt tillbaka!

vinkevink!






Markus
02 February, kl. 19:33 | Blogg;

Han vinkade faktiskt på mig och anna när mamma passade honom senast. De var första gången vi såg de! Blev helt chockade och jätteglada! Han är hur härlig som helst! Ska försöka komma inom er en runda imon och vinka på honom =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback