Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Heeeelg!

Torsdag och helg. Underbart! Är ledig imorgon och då blir det en härlig trip till Trelleborg och Linn som fyllde år i måndags. Jag och Benji åker ner och stannar över natten, myser och har det trevligt. Älskling är i Göteborg och jobbar så vi passar på att hitta på något annat..

Idag var det alltså sista jobbedagen denna veckan, har jobbat mer än på länge så jag belönande mig själv med lite vin.. Orkade inte laga mat så det fick bli lite rester idag, inte fy skam det heller.

Inatt har liten sovit bättre än på länge, önskar så att det är på väg att vända nu, han somnade vid halv 8, vaknade och fick välling halv 1 och sov sedan till 20 över 5. Helt fantastiskt. Ge oss fler nätter av detta slag!


älsklingarna sover... jag var bara lite bitter som behövde åka och jobba då.

måste bara lägga upp denna snöbild, idag är den vardagsmat men snart, snart (hoppas jag iaf) har man glömt hur mycket snö vi egentligen hade..

nu blir det kvällen. Nass nass!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback