Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Freaky Friday!

En ganska bra natt har passerat. Liten vaknade vid 11 och fick välling och sen sov han till 4 (!!!!!) det är i princip 5 timmar, helt underbart! Tyvärr sov jag dåligt inatt så jag fick inte så god sömn de timmarna som jag borde. Sen tyckte han att det var morgon och dags att gå upp klockan 4, det är liiite tidigt tycker jag, men man kan inte få allt på en och samma gång. Hellre bättre nätter och tidiga mornar än helt hysteriskt galna nätter..
Härligt med fredag idag, helgen är på intåg och jag känner positiv anda inför denna helg, konstigt jag som ska jobba i princip hela helgen! Kanske är det just därför, för då försvinner helgen fort och på måndag får vi nycklarna till huset!!!
 
Min sötaste lilla plutt! Han tränar just nu för fullt på att sitta-ställa sig i krypställning-sitta igen. Det går sådär, han hamnar oftast på magen ganska fort, men ibland går det bra. Övning ger färdighet som sagt, snart kryper han väl i full fart och då längtar jag säkert tillbaka till denna tid, då han stannar där man satte honom. 

Njut din fredag! 






Therese
01 January, kl. 21:27 | Blogg;

Hej. Jag hittade din blogg på nätet då jag just sökte efter andra med diabetes o som har eller väntar barn..



Vi väntar barn den 17 maj 2010.



De är verkligen ett evigt kollande av blodsocker o reglerande av insulin, undrade lite hur de va för dig? hade du perfekta kurvor? låg du alltid mellan 4-7 hela dagarna.. hade du du dagar du bldsockret kunde sticka iväg utan förvarning till 17-20? De är en ständig oro oxå..



Du har du fått en riktig sötnos ser jag.:)

Lycka! Mvh

Therese

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback