Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Gud på McDonalds

God afton.
Söndag och jag har varit i kyrkan. Och sjungit, men det var nära att det inte blev av för jag lyckades inte riktigt hitta dit. Skyller helt och hållet på eniro, grrrr... I vilket fall så handlade gudstjänsten om Jesus på McDonalds, ganska roligt faktiskt. Gudstjänster brukar, i mitt tycke, oftast vara tråkiga och utdragna timmar, men idag var det ganska kul. Många gånger är de berättelser som berättas i kyrkan riktigt intressanta och framförallt tänkvärda, även för någon som inte är speciellt troende. Men det krävs en bra präst, som vet hur man talar. och idag var det en bra präst och en trevlig gudstjänst, mest för att vi sjöng, men även däremellan.

Vi försöker även beställa ett badrum. Det är inte helt enkelt. Har varit inne på Comfortbutiken idag och det blir ytterligare besök där i veckan. Håll tummen för oss är du go, kanske lyckas vi hitta något så att badrummet blir beställt. Vi får ju huset om mindre än en månad och det sista jag vill är att behöva vänta på badrumsmöbler..

Nu tänkte jag troligtvis bege mig till stallet, är egentligen såååå trött, som alla andra dagar, fast idag känns det lite värre, blev knappt 4 timmars sömn inatt, sammanlagt och tyvärr inte sammanhängande. Men jag behöver röra på mig och så även hästen. Får se hur det blir. Först måste ju älskling komma hem

Nu är lilleman missnöjd, dags att leka lite tittut eller nåt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback