Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hoppandes

Benjamin är inte det minsta intresserad av att krypa. Kanske ganska skönt, då stannar han ju där man satt honom ;) Nu har han dock börjat hoppa sittandes. Kommer inte så långt utan mest runt, runt. Sött!

Idag gör vi för övrigt inte så mycket. Ska till stallet senare, det är väl allt som är planerat idag. Skönt med slappardagar faktiskt. Ska jobba en del i veckan så jag passar på att vila upp mig lite extra idag.
Nätterna är ungefär som vanligt. fast det går mycket lättare för Andreas att lugna honom än vad det gör för mig. Ganska frustrerande. han tycker väl att amning är enda sättet att få tröst av mig och när han inte får det så blir han bara mer arg. Fick i honom en hel stor flaska välling inatt vid tvåtiden, efter att han slukat den gosade han in huvudet i min tröja och somnade sittandes. Då blir man verkligen lycklig.

Nu börjar det bli dags för en nap för lilleman, jag ska passa på att snygga till mig lite så att vi kan köra å handla sen..

Idag är det förresten bara en vecka kvar tills vi får vårt hus!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback