Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Så minns jag 2009 - en återblick!

januari

Magen började växa i rejäl takt och jag längtade massvis efter vårt lilla mirakel

ha ha, tänk att jag tyckte att jag hade en sååå stor mage här..

Jag och älskling tillbringade en miniweekend i Stockholm, där vi bl.a. tittade på en grym show på Kulturama
 


februari


magen fortsatte växa




mars

Jag blev sjukskriven för att kunna ta hand om min diabetes bättre och ja, magen fortsatte växa


vi tillbringade en skööön helg i Småland,
 där vi dessutom såg ett livs levande lodjur spatsera förbi utanför fönstret


jag fick dessutom äran att sjunga en fantastiskt fin låt tillsammans med Daniel
du kan lyssna på den här

april

Jag gick från att vara stor till att bli GIGANTISK!!!


våren kom och med den första grillkvällen


jag och sis hade fotosession i stallet... har fortfarande inte fått de riktiga bilderna utan bara de mamma tog samtidigt...grr ;)


maj

väntan och åter väntan på att liten skulle behaga sig ut och tillslut, den 12 maj, sen sent på kvällen efter många timmars plåga och slit var han äntligen hos oss, kärlek vid första ögonkastet¨






Så kom du till oss du älskade barn och grep våra hjärtan med kraft
med ens fick allting mera mening, långt mer än det någonsin haft

juni

Syster yster tog studenten och hade bal, hon var snyggast såklart!



vi firade en oerhört trevlig midsommar och var extra glada av att ha annie välbehållen hos oss




benjamin växer så det knakar, vi har oerhört mysiga dagar tillsammans, njuter av solen, vädret och varandra


juli

Juli bjöd på mängder av vackra dagar och mycket grillande på vår altan


Uppladdningen inför EM började och Bengan matchades till hans  sista mästerskap (har vi hört det förut eller???)
I slutet av månaden började EM i Bökeberg, Svedala


augusti

Europamästerskapen fortsatte





Benjamin döptes



Vi var i Stockholm ett par dagar och hälsade på janne, Lisa och magen, njöt av att bara ta det lugnt, shoppade pch träffade goda vänner




september

Vi var i Västerås och tävlade SM och kammade hem en massa medaljer!!!



Vi började på babysim med lilleman



Vi köpte Chico och jag blev väldigt involverad i voltigen igen...



Vi var på The studio




oktober

Vi köpte nytt hus och ska bli Lilla Tjärbybor!



Vi tävlade i Kiel, min häftigaste voltigeupplevelse ever!!!



november

Vi åkte till Stockholm... igen. Denna gången för att jobba på mässa



Benjamin fyllde halvår och lärde sig sitta fint alldeles själv..




december

Vi hade en hel del uppvisningar med laget, gamle Bengan fick rycka in men även Chico fick ut och visa upp sig



Benjamin önskade nära och kära en riktigt god jul o ett gott nytt år!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback