Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Slutammat!

Nu har jag inte ammat på 3 dygn och jag tror helt enkelt att det var dags att lägga av nu. Lilleman har inte varit speciellt intresserad och dricker med glädje välling när han är hungrig på natten. Så jag känner att nu har jag gjort mitt. Känns lite ledsamt men samtidigt skönt. Jag har länge undrat hur det ska gå att sluta amma, det har kännts som ett helt omöjligt projekt, men nu har det i princip gått av sig själv..

Igår var vi i stan en sväng, shoppade bla lite basicströjor. Dock hade jag inte tålamod att prova allt så jag behöver tillbaka snart och byta lite grejer, köpte ett par stretchjeans på gina tricot som jag tyckte var för stora (!!!) Vi träffade även Christine och tog en fika, mycket, mycket trevligt



Någon tycker visst att kameran är jättekul! Varje gång jag skulle ta ett kort på honom så gapskrattade han!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback