Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

tortyr!

Det här är ren tortyr, vi måste ha hjälp NU! Har ringt BVC och pratat in på deras telefonsvarare och hoppas de ringer upp snart! Mitt älskade pyre sover sååå dåligt och jag ser hur han lider även på dagen. Jag var på kören igår och han hade tydligen varit mer vaken än sovit under de timmarna, jag kom hem vid 11 hade honom gallskrikandes i famnen i två timmar. Sedan sov han 1 1/2 timme och så var det samma visa igen, fast då "bara" i 1 1/2 timme. jag orkar inte längre och börjar faktiskt bli rädd för mig själv. Inatt fick jag dunka huvudet i väggen (igen) för att få fysisk smärta, för den smärta man har i kroppen av detta går inte att ta på och jag blir fullkomligt galen! Sitter nu och läser om Omega 3 på ett forum på familjeliv, kanske får åka iväg och handla det för å se om det hjälper, verkar ju ha hjälpt många... Något måste hända NU!

Förlåt för mitt gnäll, men nu är det riktigt jobbigt ska du veta...






Jenny
01 January, kl. 14:26 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Jag lider med er vännen. Jag hoppas för er skull att ni kan få hjälp. Det är ju inte bra för varken er eller Benjamins skull. Tänker på er. Massor av kramar

Nettan
01 January, kl. 14:58 | Blogg;

Vet hur du känner dig! Det är denna typiska 7-9 månaders perioden som är jobbigast, när de inte vill sova. Har själv kommit på att det handlar mycket om seprations ångerst och rädslar för att sova.

Kolla med Andreas, mamma eller någon annan som kan ta hand om Benjamin, om du kan sova borta någon natt och ladda batterierna lite. Du ska ej ha några skuldkänslor, för man är ett nerv vrak och man mår inte bra om man inte få komma bort o sova en hel natt eller ett par.

Tänker på er och hoppas det blir bättre inom snar framtid!!

Anonym
01 January, kl. 22:09 | Blogg; http://malhin.pointblog.se

Vet hur du känner dig, det är fruktansvärt jobbigt.

Felix är till och från fortfarande vaken på nätterna och man blir väldigt frustrerad.

Men vår bvc rekomenderade att prata med en psykolog faktiskt som hjälpte oss att göra rutiner på hans dag, och prata om allt möjligt för att underlätta för oss som föräldrar och för barnet...



Du får gärna sms, maila eller ringa ifall du behöver "kräka" av dig på någon. Kommer upp och hjälper er också ifall du behöver det. Vet vad du går igenom.... men lovar dig ni kommer att klarar det bara ni får hjälp..

Anonym
01 January, kl. 12:48 | Blogg;

vet precis hur jobbbigt du har det, det är hemskt när dom inte vill sova, min första höll på så i ett år innan det gick över, men nu sover han som en prins!!! Lycka till!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback