Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbar kväll

Igårkväll kändes det som vi var tillbaka på ruta ett igen. De senaste 3-4 dagarna har pyret somnat ammandes eller i famnen på Andreas. Igår var det slut på detta och det blev vilda protester från en liten trött kille som INTE ville somna själv. Tillslut gav jag med mig och tog upp honom i famnen, ingen gungande eller vaggande utan vi satt bara stilla tills han lugnade sig och somnade. Ikväll gick allt kanon. Jag lade bara ner honom, pussade honom och gick sedan ut, och inte ett knyst har hörts sedan dess. Underbart! Andreas är ute i Mellbystrand och kollar in Annie och Fredriks hus som de fick nyckel till igår. Idag ringde förra ägaren till "vårt" hus och berättade att allt var klart och att vi kunde få nyckeln nu om vi ville, imorgon slår vi en pling till mäklaren och ser hur vi gör...

Förresten så läste jag idag om att ett vaccin mot diabetes kan vara på gång, jag hoppas så på detta, tänk om barn kan slippa denna sjukdom! Eller åtminstånde mildra den.. Jag kollade förresten blodsockret på Benjmin härrom dagen, han sover ju sagt dåligt, äter lite sisådär och hade knappt ökat i vikt de två senaste månaderna.. Han förstod nog inte vad som hände, för han reagerade inte alls och då tog jag först i fingret och sen i tån. Tack och lov var värdet bra!
Nu ska jag njuta av min lugna kväll, är sjuuuukt gottesugen, får bli en apelsin tror jag..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback