Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbara Chico

Idag blev det voltigepremiär för Chico för denna termin. Han har blivit lite stel igen (dags att boka Caroline för lite mjukgörande behandling) och gick först som en riktig tok, galopperade för glatta livet i full fart gjorde han. Men fetr att fått springa av sig rejält, jag hade dessutom ridit ett bra tag innan, så gick han verkligen kanon. Lugnt och jämt tempo och tjejerna kunde köra på precis som vanligt. Dessutom så bröt han inte ens av i bytena. Underbara, underbara Chico. I love you!

Dessutom måste jag dela med mig av en sak till. I fredes hoppade jag. Höga kryss minsann! En hel bana, med kombination och allt. Herrejisses! Jag har blivit en riktig dressyrryttare. En sån som tycker det är lite läskigt med hinder. Men det var ju sååå kul med. Måste göras oftare. Chico var även han helt överlycklig. Måste garanterat göras oftare.


Förresten vad tycker ni om denna bild? Den föreställer Joanne Eccles, 2009 års europamästarinna. Jag kan omöjligt förstå hur hon kan hitta balans där. Var lägger hon tyngdpunkten liksom? Grym tjej helt enkelt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback