Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Veckoavslut

Nu avslutar jag denna vecka och går och lägger mig. Liten sover katastrofalt så det är lika bra att gå å lägga sig nu. Hoppas du haft en mysig helg. Det har vi. Vi har inte gjort många knop alls faktiskt. Hälsade på familjen Albjär i Båstad en sväng igår, alltid lika mysigt. Ikväll har vi ätit middag hos farmor och farfar och nu sover de flesta i huset. Klockan är nio. ja, det är väl så det är att vara småbarnsförälder. En dag sitter jag väl och ojar mig över att de ALDRIG går och lägger sig. Ja, visst är det festligt. Livets alla skeenden. Just nu känns det dock som att det alltid ska vara såhär med sömnen. Men jag vet att det ordnar sig tillslut. Men samtidigt undrar jag, när är tillslut???

Imorgon är det måndag och jag ska jobba. Kunde i princip fått jobba varje dag denna vecka. Men jag vågar inte riktigt lita på min ork. Och i första hand måste jag orka. Annars går jag in i väggen, eller dörren, eller ramlar på golvet. Det blir i villket fall 3 jobbdagar denna vecka; mån, ons och tors.. Nu ska det sovas, nassinass på dig!






liselotte
01 January, kl. 21:54 | Blogg;

Maria....hur jobbigt man än tycker det är så undrar man tar det aldrig slut,jo det gör det,lika jobbigt som det är,lika fort tar det slut,lägg inte energin på det jobbiga,lägg det på det roliga,underbara,härliga,för det finns massor av det!!Låter dumt...jag vet,man orkar inte....men det gör NI!! Kram på er!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback