Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag

Ledig dag idag, mycket skönt efter en horribel natt. Liten har varit lite sjuk med feber i onsdags och inatt var det tydligen omöjligt att sova och han var hysteriskt ledsen. Annars har sovandet äntligen bättrat sig och jag tror (och framförallt hoppas) att vi hittat problemet. Liten får ju inte luft, utan helt plötsligt verkar det som om det täpper igen och han kan inte få luft genom näsan, vilket gör honom superledsen och så vaknar han. Stackare. Hoppas att vi kan få hjälp nu så att det kan bli bra. Har pratat med BVC som gett oss rådet att testa med koksaltslösning i en vecka, men jag tycker inte det hjälper. På måndag ska jag kontakta öron/näsa/hals i Halmstad så de får göra en utredning.

Eftermiddagen har spenderats på stranden. Liten har tagit sitt första dopp i havet och var hur nöjd som helst med det, sedan har det ätits mycket sand och busat med morbror och moster.

Och nu vill inte datorfan lägga upp min fina bild på min underbara son, så nu tjurar jag ihop å går å lägger mig istället. Nass!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback