Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ledig!

Imorgon är jag ledig, har bytt bort mitt pass och snacka om att det gjorde hela min dag igår, ja.. och idag och framförallt imorgon!!! Och det bästa av allt är att Andreas är hemma imorgon med och vi kan ta dagen lite som den kommer och njuta av varandra och att vara lediga. Vi är förvisso lediga hela helgen men den är sååå full av aktiviteter så morgondagen behövs. Dessutom bytte jag bort träningen igår ( Tack mamma!!!) och så även idag ( tack igen mamma, du är bäst!) Jag älskar att vara i stallet och trivs fantastiskt bra med laget, men just nu behövde jag ett brejk!

På onsdag åker vi till Krumke i Tyskland och tävlar och om en månad är det SM. Sen ska vi ge lille Vazze någons veckas voltigesemester. Och mig med för den delen. Tror vi är många som behöver det då. Men just nu är det full fart och det taggas för fullt inför dessa två tävlingar!

Nu ska jag försöka se klart Greys avsnittet som jag missade igår, sen måste jag sova. Fast jag har ju en liter jordgubbar jag måste snaska lite på med... Mums!



Måste bara visa denna bild från när vi var på Philips student för två veckor sedan. Benjamin busade som vanligt och höll igång tills han plötsligt bestämde sig för att ta en tupplur hos bästa moster! Visst ser det oerhört gott ut?






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback