Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

När landar vi?

När landar vi i vardagen?
Just nu känns livet så mycket upp och ner att jag inte riktigt reder ut det. jag planerar och planerar men det räcker liksom inte till, tiden räcker liksom inte till. Jag skulle behöva en timeout, en vecka eler helst två, men jag vet att jag har alldelels för många som räknar med mig och då kan man inte ta time out, inte just nu iaf. Samtidigt är det en härlig känsla att känna sig behövt, att vara en del av något, något utanför sig själv och sin familj. Men när det blir för mycket, då försvinner glädjen. Jag måste lära mig prioritera, men hur gör man det när man
fullkomligt älskar det man gör?

Förr eller senare får jag klarhet i mina tankar, på mina önskemål..
Tills dess är det bara att hänga med i svängarna!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback