Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Bättringsvägen

Vi mår lite bättre idag, har iaf en enorm hungerkänsla.. Åt en hel del till frukost och nu har jag magknip..
Jag är tillräckligt frisk för att vara enormt rastlös men känner att jag är inte frisk nog att åka till jobbet, därför fick jag sjukanmäla mig idag med. Suck..
Benjamin vill dock inte äta, det är bara välling som gäller. Jag får inte i honom något annat, inte ens fruktmos.. Så vi matar med välling i tid och otid idag med. Han är fortfarande oerhört pigg så speciellt dålig är han nog inte, så det blir tripp till malmö imorgon.
I eftermiddag får det bli en tur i solen, man får se till att tanka solenergi när tillfälle ges!


Tittut säger min busunge! Sen passar han på att äta lite på bordet..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback