Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Beställd!

Nu har jag beställt mobilen som jag tidigare skrev om. Hoppas att jag överlever övergången från nokia.. ;)

Jag mår för tillfället inte sådär kanonbra, vet inte vad det är men skulle gissa på att det är någon typ av vinterkräksjuka, fast jag kräker ju aldrig. Och visserligen har jag ingen feber heller men i övrigt känner jag mig rätt utslagen. Har fått i mig lite blåbärssoppa och ett knäckebröd och mår sååå illa nu igen. Ingen höjdare alls faktiskt. Må det försvinna över natten!!

Äntligen så verkar det som om Benjmins sömn har förändrats, även inatt sov han bättre, han vaknade vid 5 och somnade faktiskt om och sov till halv 7. Jag är så glad att det inte går att beskriva..

Nu får det bli sängen här tror jag, kan som sagt hoppas på att mycket sömn får magen och kroppen i balans





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback