Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Busunge

Nu är et full fart i vårt hus om dagarna.. Pyret kryper för allt vad han är värd och fort går det, han har även börjat resa sig mot saker allt oftare nu. Han vill mest stå och gå och et börjar snart bli dags att plocka fram lära-gå-vagnen.
Jag önskar så att vi hinner flytta innan han börjar klättra i trappan!

Försökte fånga honom på bild när han hade fullt upp att rulla ut toarullen, men icke, kameran är roligare.
Så fort jag plockar fram den släpper han allt han håller på med och kommer mot mig (läs kameran) i världens fart!
Imorgon är det jobb som gäller för mig, inte det minsta motiverad, men det är väl bara att bita ihop.
Det är allt som oftast kul när man väl är på plats!

Har precis suttit med ansiksmask, typ någpn chokladmask och nu luktar jag konstgjord chokladlukt, blir sugen på choklad men samtidigt äcklad... Luktar mysko, lite som cherry merry muffins om någon minns dessa fantastiska dockor med olika doft. I loved them!
mamma kom nyss förbi med två tidningar och en bok och nu försöker jag nog ignorera att jag är sugen på något ätbart och går å lägger mig och läser istället.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback