Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Godmorgon

Godmorgon härliga torsdag!

Idag ska det jobbas igen och innan dess behöver jag en rejäl nap på soffan. Hoppas att pyret vill sova om sisådär 2 timmar så att jag hinner sova innan jag börjar jobba.
Älskling har redan åkt upp till huset för att måla och benji jagar hunden i sin gåstol. Nu kryper han förresten riktigt bra,  det går fortfarande inte jättefort, men framåt kommer han. 


Imorgon ska jag jobba på läger och då ska vi till Ängelholm och se Alice i underlandet i 3D. Ibland gillar man sitt jobb lite mer.. Ska bli intressant och jag hoppas så att det går bra med alla ungdomarna.
 Nu ska jag städa undan lite här innan det är frukostdags..

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback