Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Måndag

Fullspäckade helgen är över och en lugn och stillsam måndag börjar även den lida mot sitt slut. Imorgon börjar jobbveckan och den avslutas inte förrän på lördag eftermidddag.. Blev helt plötsligt många dagar rad, men så jobbade jag ju inte heller på hela förra veckan eftersom vi var sjuka. Stackars syster yster som blev smittad och nu ligger hemma och mår pyton.. Sänder dig lite kärlek och massa krya på dig!

Vi har varit en sväng i Halmstad idag och tittar på kaklet till badrummet igen, och yes, det kommer bli kanonsnyggt. Nu har jag kännt efter ett tag och nu är vi redo att beställa!
När jag var i Halmstad passade vi även på att besöka mormor en liten sväng.

Nu är jag i princip nyss hemkommen från stallet, har ridit både Robban och Chico, tänk vilka fina hästar vi har! Vi är verkligen lyckligt lottade.

Avslutar detta osammanhängande inlägg med ett middagstips.
Jag tog dock bort salvian och serverade dem med en god sallad med rouccola, fantastiskt goda tomater från ridderheims, rädisor och mozzarella. Gjorde en liten vitlökssås på creme fraiche till med. Mycket, mycket gott. Kan verkligen rekomenderas.
Är dock hungig igen, är inte van att äta tidigt och sedan åka och rida. Får bli lite mango nu..


Min älskade, älskade plutt. Jobbigt att komma hem då han redan somnat, nästan längtar tills han vaknar så jag kan sitta och snusa honom i håret när han äter välling..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback